Adarenn ben 40 ım çıktıktan sonra yaptırmıştım ama tam dikiş bölgesini almamıştık orası çizgi gibi kalmıştı bir süre aynaya bakınca biraz komik duruyordu ama riske atmak istemedim 😂 şuan 3.5 aylığız geçen hafta kendim aldım daha o dikiş kısmını yeni aldım parça parça korka korka 😂 dedikleri gibi üst kısmı uyuşuk diye pek acı hissi olmadı ama değişik bir his oldu tam dikişimin üstü de acıdı biraz senin daha çok yeni bence alma riske atma sende orasını es geç😂