Merhaba herkese. Bebeğim beş aylık ve gündüz ve gece uykularını sadece memede geçiyor. Bazen çok uzun sürüyor. Memeden ayırdığım an yaygara koparıyor anca çok dalması lazım sessizce yatağa bırakmam için. Emzik gibi kullanıyor yani ama geceleri çok zorlanıyorum. Hem sık uyanıyor hem de memeyi bırakmak istemediği için uzun süre uyanık kalıyorum. Çok yorucu. Böyle olupta bir çözüm bulabilen oldu mu? başka bir uyuma yöntemini yavaş yavaş alıştırabilir miyim ne deneyebilirim acaba 😓