Ayseberill Belinde sakral gamze dedikleri çukur olan var mı ultrasona girdiniz mi sonucunda bir şey çıktı mı?
Birkizbiroglan Ayseberill bizde var 3 yaşında şuan. Ultrason ile bakılmisti sorun yoktu. Yanlış hatırlamıyorsam eğer ki çok tüy olması akıntı ve aşırı morluk oluşturması problem olabiliyordu. Ama genel anlamda önemsiz çıkıyor 🤗
Busraa3535 Ayseberill benm kzım 2 yasına gircek bzdede var. Dr önemsiz demisdi ama bende bazen aklıma getirince korkuyorum 🙄 miNik bi delik gibi. Cukur.. Ama sıvı vs gelmior sa korkma demsdi dr.
momybaby Ayseberill 2 yasinda bebegim. doktor kan gelmiyosa sorun olmaz demisti. ultrasona gerek yok dedi bakinca. iyi bi doktordu kendisi
Aylin1122 Ayseberill bebeğim 43 günlük 5 yada 6.gun ilk doktor kontrolünde doktora söyledim ve ultrason la bakıldı omurilikle bağlantısı yok temiz dendi.Doktoru sıkıntı olsa bacakları oynamazdi dedi.
Ayseberill Aylin1122 öyle miymiş çok rahatladım ya bizim ultrason randevusu 31 Mayıs’ta geç kalmaktan korkuyorum bir sıkıntı varsa da
Gryffindor Oğlum beş aylıkken bakıldı. Hatta ultrasonla bakan hekim bu çocuk çok hareketli gerek de yokmuş falan demişti. Çok şükür sorun çıkmamıştı. Şu an 17 aylık hala duruyor
Aylin1122 Ayseberill bacaklarda sıkıntı yoksa muhtemelen sorun yoktur rahatlayin.sadece o çukur bölge nin içinin temizliğine dikkat edin dediler bana bilginiz olsun sizinde