Elim ayağım titriyor bebeğimi ayağımda sallamıştim kapı çaldı onu açmaya kalktım bebeğim de o sırada düştü geldim kaldırdım hemen ağladı tabi biraz şuan normal durumu yarım saat oldu ama çok korkuyorum içim çok kötü oldu doktora götürmelimiyimmm hemenn