pogacayanakk Naciyeylmz Migros’tan alıyorum genelde orda indirimden bulduğumda alıyorum %18 oluyor içim markalı
sevgii_123 Naciyeylmz fazla tatlı yapmıyorum canım evde şerbetli tatlı yapıyorum kremalarimda da krem şanti fln kullandım ama kremalı makarnayı veya domates corbasinda mantarda tavukta nasıl olur merak ediyorum