Elifnefesyunus Arkadaşlar yazıyorum ama tekrar yazmak istedim 8 aylık kızım var çok hızlı büyüyorlar 2.el temiz kıyafet olan var mı elinde cüzi bir miktara alabilirim şuan 5 tane alt 3 tane de zıbını kaldı okadar hızlı büyüyorlar ki birisi yardım etti Allah razı olsun geçen aylarda fakat artık onlarda olmuyot
Denizpoyrazz Elifnefesyunus kızım 3 aylık henüz küçülenleri var. Büyük olsaydı eğer ücretsiz bir şekilde verirdim.
Elifnefesyunus Kızım 8.ayın içinde ama iri Bi bebek yani bir buçuk 2 bile olur çünkü alamıyorum bari büyük olsun Bi süre giysin
mirgulak Denizpoyrazz burda yazınızı gördüm vermek isterseniz ucretsiz bana verebilir misiniz dogumum yakin bi iki takim aldim ama yetersiz baya tabi gonlunuzden ne gecer bilemem nasip artik dusunmeniz bile yeterli aslinda
defmommy Elifnefesyunus merhabalar önceki postlarıma bakabilirsiniz görünüyorsa bazıları duruyor yada özelden atabilirim istiyorsanız
Tirtil35 mirgulak nelere ihtiyacin var canim ben cogunu deprem bolgesine gonderdim ama bi bakcam var mi diye
mirgulak Denizpoyrazz kocaeli gebze gönderebilirseniz sevinirim gondermezsenizde cok sagolun yinede boyle insanlar varmi diyor insan 🌸
Denizpoyrazz mirgulak sadece kargo ücretini karşılarsan eğer gönderirim canım kıyafetler için ücret istemem. Zaten çok az giyiyorlar hemen büyüdükleri için küçülüyor kıyafetler.
mirgulak Denizpoyrazz karsilarim tabikide ptt ile gönderme sansiniz varsa o daha uyguna geliyor duye biliyorum yada sizin kargo ücretlerinden haberiniz varsa istediginize verebilirsiniz cok sagolun
Denizpoyrazz mirgulak PTT kargo olur canım. Bu arada başka bir posta süt sagma makinesi falan yazmışsın yanlış anlamazsan ilk bebeğin mi ? Bana kalırsa hemen alma. Çünkü sütun gelirse öyle bireye ihtiyacın olmuyor hiç. Boşuna para verme diye dedim canım.
mirgulak Denizpoyrazz ya yok ilk bebegim vefat etti 27 haftalikken suan ki ikinci bebegim erken dogum riskim var doktorlar 34 haftalik diolar yuksek tansiyon dan dolayi bende korkuyorum acikcasi unv hastanesine gidicez uzak mesafeli bize kuveze girerse elimde olmazsa ne yapicam orda oyle pompasiz kalmak istemiyorum bende uygun varmi diye burdaki kizlara sormak istedim
Umutveannesi mirgulak bende manuel var wee baby eğer manuel düşünürseniz ücretsiz göndermek isterim. Bir iki kere kullandım, temiz kutusunda duruyor. Biberonu hiç kullanılmadı. Şu an eşim Maraş’ta görevde, kargo bana uzak. Eşim geldiği gibi kargolarım isterseniz
LinaTuba mirgulak bende var manuel süt sağma pompası çok uyguna satıyorum dolap uygulamasından düşünürseniz bakın derim