Hghghghghg Kızlar Bebegım 6 ay 20 günlük öksürüyor bıraz doktor antibiyotik verdı ama doğal yolla gecıren varsa tavsiye verebılır mı ?
Senazrahmet Hghghghghg kızımda aynı zamanda olmustu öksürük ıhlamur veriyodum genelde ayagının alyına vikis suruyodum cok az
Senazrahmet Hghghghghg gecmedi cunku bizimki alerji öksürüğüymüş baska cözümler yaptık ama daha sonraki aylarda soguk algınlığı gecirip öksürük oldu ıhlamur hemen gecirdi sanırım 8.aydı cigerine inmediyse hemen antibiyotik vermeyin vucut ilac kullanmayı bilmediği için ıhlamur fayda ediyor
Elife05 Bızdede oksuruk sıkıntısı oluordu,gecenyatamıordu hatta,cevremde kı deneyım annelerden prospan adında dogal şurup onerıolardı,sonra doktoruma sordum,kullanabılırsın dedı.bır ölçek verıodum anında kesıyordu.