Lilan yani şöyle söyleyeyim kızım 2.5 aylık bende taş çatlasa en fazla 1 ay kullanacağım ve 1 ay sonra bende birine satacağım büyük ihtimal yada rafa kalkıcak bende bu marka bakmıştım o zmanda indirimde 139tl falandı o kadar para gereksiz diye hep erteledim 50 TL ye verirseniz alırım sıkı pazarlıkçıyımdır 😊 belki size fiyat az gelebilir ama dediğim gibi bende 1 ay en fazla 2 ay oynayıp kaldırocam o yüzden fazla para harcamak istemiyorum elektrikli salıncak aldık uyur diye o kadar para verdik hiç sevmedi binmiyor öyle boş boş ödüyoruz hala 😐 o yüzden artık para harcamak istemiyorum