Öncelikle hepimize hem geçmiş olsun hem başımız sağolsun.insallah hep birlikte iyileşip yaralarımızı saracağız.kizim ve ben astım hastasiyiz aslında doktor tam teşhis koymadı ama belirtileri benziyor dedi.ayriyeten kızımın hep alerji hem psikiyatri süreci var.suanda ikimiz gene hastayız bugün gittik doktora o kadar iyi bi doktora denk geldim ki herşeyi çok güzel anlattı tarif etti dinledim tamam ama kapıdan çıktım hoppp hiç bişey kalmadı aklımda.agzim burnum kulağım tıkalı gözümü acamiyorum son gücümü doktorda harcadım.bi kaçtır böyle oluyor .acaba bı daha gittiğimde doktora unutuyorum anlatırken ses kaydı alabilirmiyim desem yanlizmi yapmış olurum.bugun not defteri kalemde götürdüm ama malesef olmuyor aniden hem muayene hem anlattığı için yazamıyorum.ozellikle dogumdan sonra ciddi unutkanlık dalgınlık var.