Herkese merhaba öncelikle eşim uyuz olmuştu kasinip duruyordu bı tane eczaneden ilaç yaptırdı 2 gündür onu suruyordu sonra kimse demedi emziren anneye olmaz diye ablamlar hep kullandı bende kullandım hiç öyle şeyler yapmam bbebegim için her şeyi araştırırim ama anlık olarak bende sürdüm ilk gün sonra sabahına bebeğimde bunlar çıktı uyuz mu yoksa alerji mi hastaneye mi götürsem korktum 🥺🥺🙏