Bebeğim 4 ay 10 günlük yaklaşık 20-25 gündür aşırı huysuz meme emmiyo, uyumuyo gece 2 saatte bir uyanıyo, kucaktan inmek istemiyo zaten hiç bi zaman uyumlu sakin vs bi bebek olmadı ama bu 4. Ay atağı mahvetti bizi yenidoğan dönemi bile daha kolaydı. Şuan çok çok zor emziriyorum emzirirken sürekli elini savurup vuruyor ağzıma vurdu dudağım dişime çarptı dudağım kanıyo, mememin ucunu tutup çekebildiği kadar uzağa çekiyo canım acıyo bazen yaparken suratıma bakıyo tepkimi ölçmek için mi bakıyo bilmiyorum. Sizce yapma, canımı acıttın, hayır vs. Gibi tepki göstermeli miyim anlar mı? Bide bu dördüncü ay atağı ne zaman bitiyo uyku, meme reddi düzeliyo mu allah rızası için söyleyin mahvoldum ya😓😓