Öncelikle hepimize geçmiş olsun bu depremden etkilenen herkese Tüm kalbimle dua ediyorum 🙏🇹🇷
Lütfen detaylı dikkatli okuyun bilmediğim için karışık sormuş olabilirim :🙏😅
Kızlar ücretli iznim bir hafta sonra bitiyor.
Ama çocuğa bakacak kimsem yok şuanlık.
İşten çıkmak istemiyorum yarı zamanlı çalışma hakkımı da kullanmak istiyorum. 1 ay filan ücretsiz izin kullansam sonra işe dönsem yarı zamanlı çalışma hakkımdan eksilir mi?
Bir de yarı zamanlı da maaş yarım mı oluyor?
Bir de iznimin bitmesine 1 hafta kaldı ama işkura filan gitmedim henüz ücretsiz izin alcak olsam sorun olur mu? Çalıştığım yerde kadroluyum.