Mirayhavvanur38 Arkadaşlar iphone 8 plus kullanıyorum uzun yıllardır ama artık telefonum eskimeye başladı ve yavaşladığı için iphone serisinden yeni bir telefon almayı düşünüyorum. İphone 14 plus kullananlar memnun musunuz iphone serisinden hangi modeli önerirsiniz
MillenialMom Mirayhavvanur38 kvalidem kullanıyor çok memnun, ben x kullanıyorum bana o telefon çok büyük geldi. İçini kurcalamadım ama son güncelleme benim telefonuma da geldi mesela x bana yetiyor. Görümcem 13 kullanıyor o da memnun. Eşim de x kullanıyor ama o biraz hor kullandı yıprattı 13 alacağım diyor. Bence 13 gayet iyi şu an
rivrivyapma Mirayhavvanur38 13 kullanıyorum eşimde 13 pro var hemen hemen aynı 13 pronun kamerası daha iyi ekran hızı çok yakın
Rika Mirayhavvanur38 13 pro max kullaniyorum cok memnunum. 14 pro maxle ayni o da esimde var. Bir telefona 50 bin vermek istemiyorsaniz 13 pro oneririm gayet yeterli
Mirayhavvanur38 MillenialMom Kayınvalideniz kullandığı için içeriğine baktınız mı bilemiyorum ama parasına değecek bir telefonsa alınabilir özellikle kamerası vs ekran hızı nasıl merak ediyorum
Ekimkizi Gücün hangisine yetiyorsa :) hepsi bir öncekinin bir tık daha iyisi bende 13 var memnunum ama şunu tavsiye ediyim 128 yeter deme alıyorsan 256 al 🤗
Sin21 Bende de 12 var bence aralarında fark yok ya hepsi aynı ismi farklı gibi bi ama gücümüz yetiyorsa son çıkanı almak güncelleme açısından daha mantıklı
AylinFaig Dün eşim aldı oğluma doğum günü hediyeessi diye tabi bana almış sayilir 13promax 11promla bir fark görmedm boyut dışında
Mirayhavvanur38 AylinFaig Bende 13 pro max düşünüyordum ama üretimi durdu dediler satılmıyormuş eşiniz nereden aldı
Mlk026 Bende 13 eşimde 14 pro ablamda 14 plus var yanyana kameralarını açtığımda 14 pro bariz farklı diğer bütün özellikler benzer boyut olarak bence 13 en ideal
mercimekmi 14 pro kullanıcısıyım gayet güzel eşiö pro max al demişti ama ekranı çok büyük diye tercih etmemiştim bütçeniz neye yetiyorsa en iyisini alın bence
biroglanannesii1 Mirayhavvanur38 14 pro Max kullanıyorum oldum olası İPhone’dan memnunum 14 ün her serisini kullanabilirsiniz
merveyyoruuk Mirayhavvanur38 14 pro max kullanıyorum aşırı memnunm. Şarjıda çok iyi gidiyor. 14 serisi güzel