Sezennnn Hanımlar 4 ay 11 günlük kızım var gözü sürekli lambalarda ve avizelere yansın yanmasın sürekli ve dikkatlice bakıyor.Gece uyanınca bile lambayı izliyor varmı bebeği böyle olan?
aslihoros Sezennnn biz 3 aylığız bizimde öyle hayır bide lamba açıkken gözleri acımıyorla mı 🤷♀️🤷♀️
izelslm32 Benim bebeğim 4 ay 21 günlük her zaman değil ama çoğu zaman htta suan bile salonda ki avizeleri inceliyor 😁
UmutReyhan 4 ay 27 gün tam uyutucam avizeye bakıp gülücükler saçıyor 😂 hayır orada melek varsa ve o güldürüyorsa ( büyükler öyle diyo) lütfen oyun saatinde gelsin uyku saatinde değil 😂
Deletedmom322 2 ay 27 günlüğüz bizde de var, önce ışık açık olunca dikkatini çekiyo sanmıştım ama kapalıyken de inceliyor 🙈 ben de avizeyi çıkarmayı düşündüm çünkü bazen dikkatini çekemiyorum başka tarafa ama demekki normalmiş
Deletedmom_37 kerem_imm merabalar bebeğiniz şimdi buyumusdur benim bebeğimde 7.bucuk aylık avizelere çok bakıyor ışık yansın yanmasın sizde bi sorun oldumu acaba
kerem_imm Deletedmom_37 oğlum şuan 3 yaşında. Hayır bir sıkıntı olmadı çok şükür. İletişimi inanılmaz kuvvetli bir çocuk. Bence o dönemde bile avizeler ile iletişim kurmaya çalışıyordu 😍