Mirayveannesi22 mama reddi dişle ilgili olabilir, çevreye ilgileri artıyor buda olabilir. Benim kızımda 5ay 26günlük birkaç hafta önce meme reddi yaşadım saatlerce emmeden günler geçirdi ama düzeldi. Arkadaşın dediği gibi ağırlığınız mama olmalı. Ek gıda 7.aya kadar tadım olmalı. Her sebzeyi meyveyi 3gün kuralı ile tattırmanız gerekir. Zira alerjisi varsa anlaşılacaktır. Benim bebeğim alerjik bir bebek süt alerjisi var bu yüzden temkinli ilerliyoruz. Bunu mutlaka doktorunuza danışın ama bu şekilde ilerlemenizde fayda var. Sabırla mamayı teklif edin. Mama değiştirin, biberon değiştirin. Bunlarda etkili olabiliyor, sıkılabiliyorlar. Naçizane fikirlerim. Sağlıkla büyütün🙏🏼