Merhabalar,
Bebeğim 23 günlük oldu. Uzayan sarılığı olduğu için fototerapi aldı bu süreçte doktorlar yediğinden emin ol biberonla da mutlaka ver dediğinden sağıp verdim.
Şu an maalesef memeyi emmiyor ancak 5 dk duruyor hemen biberon istiyor. Zaten sağ tarafı hiç ağzına almıyor solda ise toplasan çok zorda kalsa 5-10 dk. Doymadığı ve arandığı için mecburen sağıp biberonla veriyorum.
Bu tarz durum yaşayan oldu mu? Artık emzirmek zor mu 😔