BEYZANUR2020 aynen kizimin adı da asel 2 yaşında , ben büyüdükçe olmayan kıyafetlerini hep dağıtırım ihtiyaç sahiplerine ama kalanlar oldu oyzuden sordum size
Oy yavrum çok da güzelmiş maasallah Rabbım bahtını açık etsin annesine inanın üzüldüm inşallah sağlığına kavuşur da kızına kavuşur bebek de anneye gitmek istiyordur o ittikce bebek de üzülüyordur:((
Esini tanıyor anladığım kadarıyla bir tek bebeğini mi tanimiyor aklım şaştı kaldı Nasil olmuş diye çok da üzüldüm