Arkadaslar 14 ayda Kızıma gece emmesini biraktirdim uykusu düzeldi şuan 18 aylık oldu komple biraktiridm hem aşırı emmeye düşkündü yemek yemiyordu ama artık zorunlu hastaligim sebebiyle biraktirdim ama içimde kaldı 2 yasa kadar emseydi mecburiyetten oldu artik sorum şu ki benim gibi emmeyi birktirinca yemek yemesi düzelen var mı??