Ben evde yaptığım kefiri veriyorm ve yogurt da veriyorum. Bunlar inek sütünden yapılmış urunler. Inek sütünün 1 yasa kadar verilmemesi söyleniyor. Bu şekilde vermemde bir sakınca var mıdır . Ve evde yaptığım tarhana yogurt gibi corbalardan verebilir miyim.