Merhaba, öncelikle şunu söyleyeyim yapılan yorumların hiç birini okumadan direkt olarak size cevap veriyorum. 🙃
Benim iki tane kedim var. Biri british biri Scottish. 2 Yıldır bizimle beraberler. 3 buçuk aylıkta bir kızım var. Kedilerimin bir tanesi çok aşırı tüy döküyor ve beyaz ne yazık ki her yerde hemen göze çarpıyor. Diğerinin ise çok az dökülüyor ve tüyleri ince olduğu içinde çok belli olmuyor. Kedinin cinsi ne olursa olsun her canlı gibi onlarında kendilerine has bir karakteri var. Yani hiç bir kediyi cinsi için bu sakin kedidir diyerek sahiplenmek çokta sağlıklı değil, her zaman kesin ve doğru olmayabilir. İlk süreçte herkes bebeğe zarar verir vs diye düşündü herkes tepki gösterdi ama kedilerimi asla vermedim. Bebeğimle beraberler ve asla zarar vermiyorlar. İlk zamanlar ağladığında kaçıyorlardı, şimdi kızım ağlayınca onun için endişelenip yanına geliyorlar ve kokluyorlar. :)
5 yaşındaki oğlunuz ilk zamanlar hevesten dolayı kediyi çok darlayabilir bu çok normal. Süreci sizin doğru yönlendirmelerinizle atlatması gerekir. Size bir tavsiyem, kediyi kesinlikle yavru sahiplenmeniz. Sizi kabullenip aranızdaki bağın güçlenmesinde çok önemli. Şu an dokunamayan, dokunduğunda içi tuhaf olan siz onunla beraber uyumak isteyeceksiniz ama bunların hepsini yavruyken sahiplendiğinizde çok daha duyguyla hissederek yaparsınız. Çocuğunuzla kedi arasındaki bağı alışma sürecinde iyi yönetebilirseniz eğer Kesinlikle ve kesinlikle bir kedi sahiplenmelisiniz. 🥰