ikicocukcokcocuk aynen, gaz yapan besinlerden uzak duruyorum. Deneye yanila buldum onları da. Ama kabiz degil, sadece kakasini kendisi yapmıyor. Rahatsız da olmuyor. Ben 10 gun oldu diye endişe ediyorum, müdahale edip yaptiriyorum. Enteresan bir durum işte.