Dileksener5 Merhaba bebeğim 3 aylık olacak 21in de. Emmesi çok az gibi geliyor tek göğsümü emiyor o da zar zor. Ve tam boşaltmıyor. İlk iki ay toplam 1600 gram aldı. Biberon emmiyor emzikte tutmuyor. Ne yapmam lazım
Zeynep5g Dileksener5 benim bebeğimde öyle ne yaparsam yapayım düzelmiyor uyurken emziriodk artk onu da emmio kaç saatte bir emziriosnz
Dileksener5 Zeynep5g 21ine gidicez 2 aylıkken kilosu 5100 boyu da 62. Sizin nasıl? Uykuda emziriyorum bende ama ayakta emiyor. Çok iştahlı bi bebek değil. Sizinki kaç aylık aynı mı