Evlatlarimcanim Arkadaşlar oğlum 23 aylık 5 gündür keppra 100 mg kullanıyor . Dün gece kustu ve bugunde hem kusma hem ishal var bide uyumak istiyor 3 4 saatte bir . Kusma ishal normal mi geçer mi kullananlar yazabilir mi nolur
adakus48 Evlatlarimcanim benim kızımda 23 aylık iki kere ateşli havale geçirdi eeg si temiz çıktı ama başlattılar 1 haftadır kullanıyor hiç yaşamadık böyle bişey doktor bize biraz huysuzluk ve asabiyet yapar demişti
Evlatlarimcanim manikeneko666 Evet epilepsi ilacı eegsi temiz cıktı ama böbet gecirdiği için yinede başlattılar 2 yıl kullanacak dediler
manikeneko666 Evlatlarimcanim benim oğluşumda epilepsi ilacı kullandı ama keppra değilde limumatten benzer etkiler gösterdi uyku gözlerde şişme falan yapıyordu bebek olduğu için kusma zaten vardı. Şuan ben de topamax kullanıyorum bende de kusma uyku ve yüz uyuşması yapıyor yani demem o ki epilepsi ilaçlarının geneli uyku ve kusma yapıyor canım
manikeneko666 Evlatlarimcanim siz bence doktora ulaşabiliyorsunuz bir sorun çünkü o en iyisini bilir herkes de başka etki gösterebilir
Pnay adakus48 merhaba, uzun zaman olmuş yazalı ama inşallah görürsünüz. İlaca devam ediyormusunuz, ilaçtan sonra nöbet geçirdimi tekrar
adakus48 Pnay merhaba. Evet kullanıyor nerdeyse 1 yıl olacak kullanalı. Çok dikkat ettiğimiz için sadece 1 kez falan ateşlendi ondada geçirmedi Allaha şükür, ama ilacı kullandığı için mi geçirmedi yoksa denk mi geldi bilemiyorum