Deletedmom_100 3 aylık göz doktoruna götürdüm bir problem yok demişti bu ara gözünü kırpıyor sürekli nedne yapar ya sinirlerim bozuluyor
prensesannesiiiiiiiii Deletedmom_100 bu ara bende sürekli göz kırpıyorum ve sebebi uykusuzluk yorgunluk ama Tabiki sizinki bebek uykusu nasıl?