Aysemira2019 Arkadaşlar bebeğimde geçmeyen pişik var.Doktorumuz nizoral ve prednol marka krem yazdı, karıştırıp sür dedi.Daha da kızarıklık oluştu bebişimin poposunda.Eczacıya sorduğumuzda kortizol içerdiği için normal geçiricek dedi.Bir bilgisi olan var mı ?
HKyhn Aysemira2019 instagramdan purmamanatural sayfasından acil durum merhemi alın. Kısa sürede etkisini görürsünüz inş Kimyasallardan olabildiğince uzak duralım