bugün bebeğimin 4 aylık aşısı için sağlık ocağına gittim ve hemşirenin artık demir damlası başlamamız gerektiğini söyledi. verdiği damlaninn ismi vegaferon günde 6 Damla vermemi söyledi bugün verdim fakat bebeğim bu damlayı hiç sevmedi zorla içirdim diyebilirim. bu damlayı kullanıp da yan etki yaşayan oldu mu acaba bazı yan etkileri varmış sanırım.