Arkadaslar merhaba, emzirmeyi sonlandiriyorum guzellikle anlatarak bebegim 18 aylik ve kendi istegimle sonlandirma karari aldim
4 gundur hic emmiyor neredeyse ( cunku 2 gece cok yorgun dusup verdim) ama gunduzleri hic emmedi, uykuya artik sarilarak geciyoruz.
Ama gece uyanmalari son bulmadi hala 2 saatte bir uyaniyor hele dun gece saat basi. Onerisi olan var mi?