Öncelikle bebek konuşmadığı için doğal olarak ağlayarak iletişim kuruyor. Ağlamadan birşey olmuyor ve ben emziği bıraktırdım çok zorlu süreçti öncelikle gündüz vermeyi kestim sadece uyuyacağı zaman verdim uyuduğu an ağzından aldım sonra geceleri de kestim o sıkıntılıydı biraz. Kendi kendine uyumayı öğrendi bu sayede