Toman normal ama daha ya çenesi çok kuvvetli değil zamanla aktif emer, bence sütün az değil, öyle düşününce azalıyo zaten, oğlum bi kere yataktan düştü o gün sütüm inanılmaz azaldı, sıkınca bile gelmiyordu doğru düzgün, mama aldım hemen hazırladım yok içmedi asla, bu sefer beyin ee nasıl doyacak bu çocuk diye çalışmaya başladı ve ilk emzirmede sütüm fışkırmaya başladı. gerçekten sütün merkezi beyin ve orayı iyileştirmek önemli. sütüm var, doyuyor, sütüm yetiyor, bebeğim seviyor hep böyle düşün ten teması emzirirken ellerini sev ayaklarını sev saçlarını okşa çok çok faydasını göreceğine eminim. ben de çok uykusuz kaldım o zamanlar tektim de ama hiç uykusuzluğu yorgunluğu büyük stres haline getirmeden onu doyurmanın mükemmel bişi olduğunu düşündüm bir iki ay daha zaten sonra oturur sütün yerine kolay kolay da ne azalır ne kesilir