Duygud Merhaba anneler, Nasılsınız Bebeğim 17 günlük 3 gündür ağır bir kaz sancısı ıkınıp ağlama hali var sağlık ocağı kontrolde metsil vermişti ancak düzenli kullanıyorum bir faydası yok gibi sizin önerebileceğiniz bir gaz ilaçı var mı?
Oglusum5357 Duygud her bebege yarayan damla farkli oluyor kuzum bizde sab simplex kullaniyoruz ama faydasini gormedik bu bitince zinco denicem
Deletedmom388 Duygud Metsil den ben memnun kaldım 1 aylık kullanımda ama demekki her bebekte etkisi aynı olmuyor Sab simplex sanırım adı onu önermişti arkadaşım kullanmadım ama doktorunuza bir sorun isterseniz.
Goktug24 Duygud zinco kullanıyorum memnunum bundan önce bio kullanıyordum o da iyiydi Kaynamış sogumus bir çay bardağı suya bir cay kaşığı kimyon at karıştır 5 dk bekle ve kendin iç gunde 1 veya 2 kere etkisini görürsün inşallah
cicekannesi22 Oglusum5357 bende sap simlex denedim pek işe yaramadı doktorum maflor ve zinco dene dedi daha iyi geldi
Kbra89 Goktug24 bir yerde okumuştum zinco damla bebekler için önerilmiyormuş birincisi içinde şeker varmış bir diğeri de tam hatırlamıyorum ama içindeki bir maddeyi bir Prof Dr çocuklar için asla uygun bulmuyorum demiş.sanırım instagramda mühendisinoğlu adlı sayfada yorumlardan birinin altında okudum bunu.bende zinco kullanıyordum o yorumdan sonra bıraktım
Derinbbk Duygud nurse horveys çok damla kullandım hiçbiri fayda etmedi bunu internette araştırdım ve bir ay düzenli kullanımdan sonra gaz şikayetlerimiz kalktı kesinlikle tavsiye ederim
Damlas Duygud hemen etki etmez. Bence metsil yerine sab simplex geçin, 1 hafta kullanın, ondan sonra anlaşılır etki edip etmediği. İkisinin içeripi aynı ama sab çook dha etkili, metsil bence zaman kaybı 👍
Rabia03 Duygud Sana günde iki bardak kimyonu taneli olarak kaynatıp iki bardak gece gündüz olmak üzere kimyonlu su her içtiğinde bebeğine de iki üç tatlı kaşığı metsilden başla bütün damlaları kullanıp işe yaramadığını öğrenen ben 😂 hepsi boş bana göre bi tek fayda kimyon
Zeynebim01 Zeydeymen kaç günde etkisini gördünüz acaba. biz de kullanıyoruz 3 gün oldu fayda olmadı sanki
ilkimdogaan Duygud canım biz linex bakso kullanıyoruz 3.5 aydır gaz problemimiz yok çok şükür tabiki her gün aynı saatte veriyorum pırt pırt gazını çıkarıyor ama şuanda gaz problemi olması çok normal daha çok küçük ☺️ Büyüdükçe hareketleri çoğaldıkca kendisi zaten çıkarıyor ☺️
Aysemira2019 ilkimdogaan gaz damlasını keseceğimizi nasıl anlıyoruz.Yavaş yavaş azaltıyomuyuz yoksa direk mi kesiliyor?