Melike97 günlük istediğiniz kadar yapabilirsiniz herhangi bir zararı yok. Serum fizyolojik hava verin sonrasında sırtına vurun genelde öksürük olunca yapılıyor ama günlük 2-3 kez yapılınca koruduğuna inanıyorum. Tekrarlama nedeni hastalığı tekrardan kapmasıdır. Çok dikkat edilmesi gerek hasta kişilerle görüşülmemeli ki hasta olmayan ama o virüsü taşıyanlar olabiliyor, doktor sizde etki etmez ama bebeği etkiler demişti.