Kızlar biliyorsunuz ki keraat vaktinde hem dinen hemde bilimsel olarak zararları var. Ben kızımı günde 2 kez uyutuyorum ve ikisi de keraat vakitlerine denk geliyor. Bebek olduğu için bu saatlerde uyumasının bir sakıncası olur mu? bilgisi olan söyleyebilir mi kafama takıldı..