1melisaydin Kızlar oğlum 10 aylık ve tekrar bebek düşünüyorum sanırım oğlum uslu olduğu için ama kararsızım da çocukları arasında az yaş farkı olan anneler biraz tecrübelerinizden bahseder misiniz ?
hankardeslerr 1melisaydin Aralarında 2 yaş var. O süreçte baş rol sizsiniz. İkisinin arasını iyi tutmak sizin elinizde, Çok zorlandım halada öyle ama şuan ne olursa olsun şükrediyorum biri 3 biri 1 Yaşında 💙
2kizbiroglan 1melisaydin 4 çocuğum var aralarında 3 yaş var .en küçüğüm ve 3 numaram arasında 1.5 yaş var çok zor oluyo gerçekten
1melisaydin Simba61 yaa Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alın inşallah isteyerek mi oldu yoksa kaza mı
AleynaNur228 Şu an hamileyim doğduğunda oğlumla arasında tam 3 yaş olacak tedirginim erken mi oldu diye 😏
2kizbiroglan 1melisaydin 4 çocuğum var aralarında 3 yaş var .en küçüğüm ve 3 numaram arasında 1.5 yaş var çok zor oluyo gerçekten
Saricivciic 1melisaydin bu ay nasipse doğum yapacağım Aralarında 14 ay olacak :) 6- 7 aylıkken hamile kalmıştm
Barany 1melisaydin oğlum 2 gün sonra 1 yaşına giriyor ve 5 haftalık hamileyim o kadar korkuyor ve üzülüyorum ki ister istemez bu oğluma da yansıyor huysuzlaştı son dönemde iyice. Yapışık geziyoruz resmen asla ayrılmıyor benden bu 1 sene o kadar zor geçti ki benim için tekrardan aynı şeyleri yaşayacak olmak vs çok üzgünüm çok
Zey-yus50 1melisaydin araları 20 ay isteyerek olan bir bebe değildi ilk altı ay çok zor sonrası bi nebze daha iyi şuan 1.5-3 yaşındalar ufak tefek kavga etselerde güzel vakit geçiriyolar
Salihakabaktan19 1melisaydin bir ile ikincinin arasında 3 ikiyle üçüncünün arasında 3.5 yaş var 🙊bazen çok iyiler bazen ise çok kötüler en çok sıkıntı yaşadığım konu paylaşımcı değiller nasıl başa çıkacağım bilmiyorum aynı şeyleri ikisine almak da iyi değil bunun da farkındayım n’olacak bilmiyorum