Kızım 4 aylık oldu el kol hareketleri biranda hızlanıyo çırpınır gibi sanki. Yani dikkat çekici olmaya başladı bu aralar. Heyecanlaninca fln mi oluyor ddim ilk başta ama mama vs verirken de yapıyor.. bir de ani seslerden çok korkuyo sizce ne olabilir başına gelen yada Fikri olan varsa yazabilir mi