muslumefe1707 Hanimlar 7 aylık oğlum var ve hala 0-6 ay olan emziği kullanıyor siz kacinci aydan sonra 6-18 aya geçtiniz
muslumefe1707 Beraninannesii ben hâlâ veriyorum tutuyor oda zorlanmıyor büyüğü versem birakir tutmaz diye düşünüyorum
birmelekannesi0 muslumefe1707 6 aylık olmuştu 6-18 ay aldım gündüz verince tükürüp atıyordu gecesinde emerken tuttum bırakmasın diye o gece emdi Bence ayına göre verilmeli onunda bı amacı var sonuçta bebek için damak diş vs sağlığı açısından
BebekC 6,5 aylık filandı. Emziğini evde unutunca yenisini almak zorunda kaldık almışken 6-18 alalım madem dedim bebeğim de kolay tuttu sıkıntı yaşamadık.