NmalkoC Burcukcktg ben 4. Ayda baya kısa kestirmiştim tek cözümü o olmuştu 🤣 baya 5 numara falan yaptırmıstım
Seden Burcukcktg ayy keske olsa, malesef 1 yila yakin boyle gidiyo hamilelikte kullandığımız vitaminler sayesinde saclar hiç olmadığı kadar gürdü simdi dökülme zamanı :) özellikle duşta çok dökülür avuc avuc resmen, ama duzelicek merak etmeyin
irinasofia Bioblas Forte 1 ay kullanım sonrası durdurdu benim şimdi dökülen yerler uzuyor dik küçük cikiyo bide çok çirkin :/
Emmosch Benim bebeğimde 4.ayına girecek,2 haftadır aşırı dökülüyor saçım,tutam tutam,ne zaman geçecek acaba 😢
Seden kasimonbes ilk 6 ay beklemeyin derim, sonra 1 yilda geciyo. Ama birazda siz bakım falan yaparsanız (özellikle badem yağı) cabuk toplar. Benimde ön yanlarim cok acilmisti bebek saclar çıktı sonra :)