[silindi] 88 ile doğuma girdim, doğumdan çıktığımda 7 kilo gitmişti. 70 le hamile kalmıştım. Bebeğim 7-8 aylıkken ara ara dikkat ederek 70 lere düştüm. Sonra baktım emzririken almıyorum bunu avantaja cevireyim kilo vereyim dedim ve diyetisyene gidiyorum 1 ay geçti, diyetisyenr ilk gittiğimde 69 küsürdüm, 1 ayda 6 kilo verebildim. 63 küsür şuanki kilom ama çok sıkıldım diyetten bu yasak psikolojisinden, bu ay istediğim kiloya yaklaşabilsem keşke diyorum sonra koruma dönemine geçmeyi düşünüyorum inşallah. Kilo vermek çok güzel bir his ama tatlı yiyememek beni aşırı derecede mutsuz birine dönüştürüyor. 😔 He çok yediğinde de hantallaşıyor insan o zaman da mutsuz oluyor da bunun arasını bulamıyorum ben 😔 bu hafta neredeyse her gün minik kaçamaklar yaptım sanırım artık sıkıldığım için ama bu suçluluk psikolojisi yüklüyor insana