Merhaba, benim kizim da 2 ay bir haftalik, gozkapaklarindaki kilcallar hala cok belirgin. Dogdugu gunden beri ayni seviyede. Yanaklarindakiler de bazen belirginlesiyor, ayni damar kayboluyor, sonra baska bir yerde beliriyor.
Bence panik yapilacak bir durum yok deri alti yag dokusu yogunlastikca kaybolacagini dusunuyorum ikincisi cok hizli buyuyorlar ve bence bazen minik ciltleri bu hizli buyumede yeterince esneyemiyor yetisemiyor bu hiza o yuzden damarla belirginlesiyor