belisimmm Kızlar kızım 8 aylik geceleri benim sütüm artık azaldığı için doymuyor ve 4 5 defa uyanıyor acıktığı için biberon mamasi yapıp veriyorum tok tutsun diye içmiyor nasil alistirabilirim
Sonikiuc belisimmm gece mi veriyorsunuz? Akşam 10 cigari vermeyi deneyin bence böylelikle memeler daha dolgun olur gece daha rahat olur bebeginiz
Ozlem2904 belisimmm bence 8.ay uyku gerilemesi yasiyorsunuz ondan uyanıyor. 8 9 10.aylqrda hep var. Gece biberona alistirmayin eğer almıyorsa zaten sonra biraktirmqsu daha zor oluyor
Monimommm belisimmm benim sütüm azalınca oglum da mama reddi yaşadı zorla alıştırdim yoksa aç kalacak di emzirmeyi gece bırakıp sadece mama verebilirsiniz acıkınca mecbur içiyor ama biraz anne sütü alınca mamayı istemiyor
belisimmm Sonikiuc mamayi gece veriyorum uyandığında içmiyor göğsümü uyumadan önce 10 11 civarı veriyorum ama genede sütüm çok az
belisimmm Ozlem2904 hayır cnm bence uyku gerilemesi değil 5 6 7 aylıkken de öyle geceleri çok fazla uyanıyordu
Monimommm belisimmm ilk başta Bebelac kullandım onu pek sevmedi sma ya döndüm hiç emzirmiyordum acıkınca mama veriyor dum genelde uykusu içinde içmeye alıştırdim acıkınca uyku sersemi içiyor du