Adel133 3 ay bebeklerin gelişimin de uzun bir süre aslında sadece 3 ay var aralarında diye düşünmeyin. Siz de söylüyorsunuz pek çıkmadık diye bunun tek çözümü sosyalleşmek ve yaşıtlarıyla bir arada olmak. Benzer şeyleri yaşadım ben de pandemi dönemin de doğum yaptığım için, zamanla geçiyor ama dediğim gibi yaşıtlarıyla daha fazla bir arada olmanız gerekir. Hiç bir yere gidemiyorsanız avmlerin oyun alanlarına gidebilirsiniz.