crnynr38 Oğlum 2 aylık son 3-4 gündür kakasını yapamadığı için ağlıyor aslında kabız değil gibi sulu ve normal sarı kakası var ama her tuvaleti geldiğinde çok ağlıyor huzursuz oluyor her seferinde masaj yaparak karnını yiterek ben yaptırıyorum kendisi yapamıyor nurse harveys kullanıyorum nbl probiyotik kullanıyorum ama hep yardım ederek yapıyor önceden böyle değildi ne yapmam lazım bu masaj ve benim yaptırmam alışkanlık mı yaptı acaba
Ozlem2904 crnynr38 merhaba ne zamanda beri nurse Harvey’s kullaniyorsunuz? Biz sab simplex kullaniyoduk burdaki yorumlardan nurse harveys aldım çok memnun olan vardı mahvetmisti oğlumu nurse Harvey çok ikindiriyor maalesef. Birakinca onu düzeldi
Ozlem2904 crnynr38 bu arada damlalr yada sizin masaj yapmaniz alışkanlık yapmaz aksine daha rhatlatir bebeği kendi gazını atmayi ogrenne kadar
crnynr38 Ozlem2904 1 hafta oldu kullanalı damla kullanmadan önce sancıdan uğunuyordu şimdi uğunması geçti kendi yapamaz oldu acaba damladan mı bilemedim ki onsuz daha kötüydü durumu ama
semma007 Ozlem2904 bende kullanıyorum gaz iyi ancak kakayi nurseden öncede ikiniyordu bence ıkınma normal.
Ozlem2904 crnynr38 maalesef gaz atmayi ogrenene kadar damla kylkanmk zorundayiz bence nurse Harvey zi degstrin
Sdfrgnr crnynr38 o aylarda bizimde ayni problemimiz wardi gayet civik sari kakasi vardi ama aglaya bağıra yapiyordu yawrum ıkına ıkına 36 haftalik dogmustu poposunda darlik varmış doktor zamanla acilacak dedi bi fitil verdi masaj yapiyordum o fitille masaja basladigim an birakiyodu cocuk.nasil rahatliyodu simdi 6 aylik duzeldi sükür cok cektik o durumdan 2 3 ay yasadik bizde
Sdfrgnr 2602222 gliserin kansuk diye bi fitil verdi bize onu poposunun ucuna koyup dairesel sekilde elimle yapiyordum 30 sn kadar ama icine atmiyordum zaten sokar sokmaz cikariyordu zeytin yagi masajida cok yaptim ama malesef etkili olmamisti bu fitil cok isimize yaradi hametan ve anestol krem vermisti fitilin ucuna onları sürüp yapiyordum
Rabiakaptan crnynr38 canim bizde ayni buzde 2 ayligiz damla yazdir biogaia damla basladik biz bu gun, ikinmasi jyi bisey degil 5 gunde bir kaka yapiyoruz bizide,arkadasin bebeğinde makat çatlağı olmuş bence basla 3. Ayda birakacam ben de inşallah duruma göre