irva bende öyle düşünüyorum 2 yaş inatlaşmaları diye. Ama o kadar şiddetli ki daha şimdiden bu kadar olur mu bilemiyorum. Üst değiştirmemesi , saç taratmamamsı , bez aldırmaması. Zaten çok hareketli sabit oyun oynamaz, kitap ya da masa başı etkinlikleri sevmez. Bu bir takım hassasiyet midir yani bir uzmandan destek almalı mıyım yoksa normali mi budur diye düşünüyorum kaç zamandır.