belisimmm Kızlar dün hastaneye gittim ishal olduğu için ıdrarini ve dışkısıni istedi doktor idrarini nasıl alabilirim varmı fikri olan
Yakamoz__00 belisimmm hastanede alınır demediler mi size..kao veya mız bebekse poşet tarzı bs veriyirkar yapıştırıyorlar
whitechocolatemochaa belisimmm şöyle; dış dudakları elinizle açın o yapışkan tam içe denk gelicek şekilde yapıştırılmalı. o zaman doluyor dıştan dümdüz yapıştırırsanız olmaz 5 dkda bir açıp bakın yapınca 30 dkda labarotuvara teslim etmeniz gerekiyor
belisimmm Sonikiuc evet kiz o idrar torbasından 2 tane verilmişti birini kaka yaptı batırdı birini de yapışkani gitti nasıl yapsam acaba
Sonikiuc belisimmm tekrar isteyin veriyorlar. Onu takınca emziren tekrar tekrar. Benim de ilk denemede zor olmuştu. Ama sık sık kontrole edin ki çiş akıp gitmesin