Kızlar deprem dışındaki bir konuyla meşgul etmek istemiyordum ama sağlıklı bir cevap alamadım çevremden, o yüzden buradan sormak istedim.
Doğum iznim bitti, bebeğimin ve benim hastane süreci bitmediği için iki seferde 10ar gün rapor kullandım. Önümüzdeki hafta işe başlamam gerekiyor.
Ücretsiz izne ayrılacağım ama süreç nasıl işliyor hiç bir fikrim yok. Kamu kurumunda sözleşmeli personelim. 40 gün iznim var önce onları kullanıp sonra direk ücretsiz izne ayrılabiliyor muyum? İzin kullanmadan önce bir gün de olsa çalışmak gerekiyor mesela rapor bitimi, ücretsize ayrılırken de mi aynı şekilde bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.