ipekadaninannesi Kızlar sleepy bionaturalden geceleri sızdırma yaptığı için primaya geçmeyi düşünüyorum memnun musunuz bebeğim 9 bucuk kilo kaç numara almalıykm?
edabolukbasi ipekadaninannesi evet memnunum sızdırma pişik yapmadı hiç sanırım 4 numara oluyor 9 kiloya
Nazlican ipekadaninannesi 6 ay a kadar kullandım cok memnundum ama Goon premium deneyin derim ilk önce. Primaya göre hem uygun hem muadili hatta daha iyisi
Birdirbire ipekadaninannesi bendede prima sızdırma yaptı molfix pure&soft çok iyi hem yarı fiyatına denemenizi öneririm sarı paketli olacak
Mothercrn ipekadaninannesi 2 aylık bebeğim için 2 numara kullanıyorum. Ama hem kaka hem çişi sızdırıyor. 1 numarada da sızdırmıştı. Küçük geliyorsa diye 2 numara aldım ama o da aynı. Bacak aralarından çişi sızdırıyor. Kakayı da yukardan sızdırıyor.
ipekadaninannesi Mothercrn benimde sleepy sızdırıyor anlamadım beden mi kaynaklı biz mi bağlayamıyoruz bakalım
hunilimomy ipekadaninannesi 3 numarasını kullanmıştım sızdırdı baby turco kullandım sonradan kalıbı kucuk diye sizdirmaya basladi sleepy extra kullandım memnun kalamadım suan 10 kilo bebegim sleepy ecology kullanıyorum kulot bez cok memnunum sleepy diğer serilere gore daha kalın ve sızdırma yapmiyor
Ucansupurge ipekadaninannesi doğumdan beri kullanıyorum arada değiştirdim pişman olup hep geri döndüm. Bir kere sizdirdigini görmedim. 4 numara tercih edebilirsiniz
aylinpala ipekadaninannesi 6.ayımıza 1 hafta kaldı ve daha hiç pişik olmadı oğlum. Aşırı memnunum 8.300gr 4 nr kullanıyoruz biz
nazliicank ipekadaninannesi ilk doğdugunda sleepy natural ve baby turco kullandım pişik yaptı. Sonra primaya gectık. Fıyatından dolayı molfix pure softa gectım ama tasırma yaptı hep primaya döndüm. Bebeğim 10 kilo 5 numara kullanıyoruz. Külot bez alıyorum hatta 2 defadır. Geceleri 10-12 saat takılı kalıyor
merve171214 ipekadaninannesi 15 aydır prima premium care kullanıyorum cırtlı da külot bezde kullandım çok çok memnunum ne sızdırma ne pişik sorunu yaşadım oğlum 10 buçuk kilo 4 numara kullanıyorum
sseymanur ipekadaninannesi doğduğundan beri kullanıyorum geceleri için özellikle çok iyi akşam takip sabah alıyorum hiç bır şekilde de sızdırma olmadı gündüzleri Molfix geceleri Prima premium care
Nazlican ipekadaninannesi yok külot bezde sleppy kullanıyorum asırısına memnunum. Normal cıtlıda da genelde sleppy kullanıyorum ben aksam 8-9 da takarım sabah o saatlerde alırım hiçbir problem yaşamadım daha
Eylulecek ipekadaninannesi goon candr.uzun suredir kullanıyorm hic sorun yasamadm. Primaya gore fyati daha iyi hem