Adda_ Bebeğim 5 ay 18 günlük ek gıda tadımlara başladık. Havuç kabak ve yogurt tattı daha. Bacaklarında bu izleri farkettim cildi kuruyan bir bebek ama bilemedim. Yediklerinden mi yoksa havanın kurulugundan mı ? Doktora gitmelimiyim? Öneriniz var mı ? !](https://)
nazliicank Adda_ egzema kurı ciltlerde ortaya çıkıyor. Bizim de kuruluk var suan egzemaya donmesın dıye bioderma atoderm krem ve duş jelini kullanıyoruz, tavsıye ederım cok ıyı gelıyor
Minikuzucuk Adda_ benim bebeğimde de benzeri oldu yüzünde verdiği krem kortizonlu oluyor çok ince tabaka kullanın ve geçince bırakın hemen doktorunuz söylemiştir zaten
Adda_ nazliicank bu kremi ben kendime kullanıyordum var elimde bebegimede kullansam olur mu ? Bebekle için ayrımı yoksa
nazliicank Adda_ bebek ıcın ayrı degıl. Aynı kremi kullanabılırsınız bende hem kendime hem bebegıme kullanıyorum
nazliicank Adda_ rica ederim ne demek. Duş jeliyle de destekleyebilirsiniz. Banyodan sonra nemlendirici sürmememe bile gerek kalmıyor bazen
nazliicank Adda_ bioderma atoderm shower gel bide abcderm var. Ben abcderm aldım kocaman baya bir buyuk fakat acıldıktan sonra 6 ay kullanım suresi varmış. Bilsem atoderm duş jelinin küçüğünü alırdım
nazliicank TUNTUN benım bebegımın alerjısı yok fakat cildi cok hassas. Doktorumuz cok kuru ciltlerde yeterli nemlendirme olmazsa egzamaya donebılır dedi. Arkadasımın bebegı alerjık, onun egzaması daha farklı
TUNTUN nazliicank benim bebeğimde de böyle egzama var ama ben hep alerjiye yormustum. Ins cilt hassasiyetindendir. Bioderma atoderm çok iyi geliyor.