Sizi en iyi ben anlarım herhalde, bu önemli olan sağlık diyenlerin bebeği herhalde +1-2 kg fazla da böyle rahatlar. Benim de kızım 4 buçuk aylık 5e girmesine günler kaldı. Yani benim size önerim hipp yulaflı kaşık maması. Çok fark etti, oldukça iyi geldi bize. 15 gündür kullanıyorum, kakasını çok güzel yapıyor. Kilo almaya başladı. Üstelik mamayı formül sütle sulandırdığımız için tadını da beğeniyor ve vitaminlerinden eksik kalmıyor. Hipp yulaflı veya pirinçli deneyin derim