Ozlemsin ilk önce sütüm kesildi düşüncesini aklından cıkar canım. Geçici zor bir dönemdesin. Muhtemelen günlerdir doğru düzgün uyumamışsındır düzgün beslenememişsindir. Ben emzirdiğim dönemde ne kadar güzel uyursam o kadar sütüm fazlalaşıyordu. Güzel düşün güzel olsun. Bol su tüket günde 3 litre zorla. Yapabiliyorsan rezene anne çayları tüket ama en önemlisi bol bol emzir ve bebeğin uyudugunda sen de uyumaya calıs. Geri gelecektir daha cok kücük bebeğin anne vücudu buna ayarlı gibi🙏🏻 Cok cok geçmiş olsun