amines benim bebeğim de doğduğu günden beri kusuyordu. Her şekilde kustu yani yatarken , kucakta dururken, emerken, uyurken, uyanırken. Emzirip yatık pozisyonda beklerdim kaldırınca kusardı, direk dik konuma getireyim derdim gene kusardı. İlk hafta doktor AR mama başlatmıştı onunla kusma bir nebze daha azalıyordu ama tamamen bitmedi diye mamayı bıraktım. Zaten psikolojimi bozmuştu mamayı kusmuyo sütümü kusuyo diye .. Biz de gastrotuss kullandık ama fayda etmedi diye onu da bıraktık. Yani allerjik bir durumu yok , kilo alımı gelişimi iyiydi diye de akışına bıraktık kustu yani.. 4-5 ayı bulmuştur diye hatırlıyorum tamamen bitmesi.