zeynes menenjit b grubu asisi olduk. asi yerinde sertlik var ve neredeyse 1 hafta olacak nasil gecer bilgisi olan var mi ? dokununca aciyor sanki
Ezoli35 zeynes deri altına yapmış asıyı muhtemel şişlik ondandır cnm.alkollu su ile masaj iyi geliyor yaaada sıcak havlu koy oraya masaj yap
Taelif zeynes Merhaba :) aynisi şuan bizde de mevcut hem doktora hem sağlık ocağına sordum kendisi zamanla geçecek dedi ikisi de birşey yapmaya gerek yokmuş. Gerçekten de baya baya azaldı 1 ay içinde. Herhangi birşey yapmanıza gerek yok :)
Zidi26 zeynes menemjitte bizimde olmustu bide hafif böle kızarmıstı etrafı. Buzlu birseyle compress yapmıstık tabi bimhavluya falan sarıp iyi gelmişti. Ama telas yapmayın gecicek
Masal2102 Taelif merhaba beze gibi mi olmuştu siiznde benim kızımda 1 buçuk yaş aşısı sonrası oldu öyle 15 gün oldu hala aşı yerinde şiş beze var kendiliğinden mi geçer acaba